Alla inlägg under april 2012

Av Johannisson - 28 april 2012 20:42



Denna dag hade man ju kunnat klara sig utan.. så extremt tråkig... när jag vaknade i morse var jag sugen på att ta en promenad med bobby- stora spåret.. men det går ju inte.. eftersom jag inte har några jävla skor att använda... två par skor som e trasiga så det heter duga..o inte tid till att köpa nya.. men ska försöka göra det i veckan som kommer... 

måste ju in o ta bodprover... vet bara inte när dem har öppet på vårdcentralen... måste till apoteket för att hämta ut mediciner... blablablabla...


kom nyss på att klockan fan snart e nio... har inte ätit idag... inte vidare hungrig... wohoo kanondag...


inte alls negativ... nene








 

Av Johannisson - 28 april 2012 16:25

på hundursen i onsdags påpekade instruktören att jag borde använda sele på bobby. ska jag vara ärlig förstår jag inte varför, helt seriöst... använda ett vanligt sele på en hund som drar!? ne de tror jag inte riktigt på... 
Berättade detta för mamma om tyckte de lät helt fel oxå.. men min snlla lilla mor köpte en sele från hööks till mig, så jag ska pröva iallafall- o sedna sa jag fårga instruktören lite mer om- hur hon tänkte!?
Gull mamma köpte även en ny pipen- så bobby är nu överkycklig... han blev helt litt sig när han såg att jag tog upp en pipen ur påsen.. hahah
 
 
 
 
 
 

Av Johannisson - 27 april 2012 14:15

ne den där listen va förjävla tråkig - därför jag inte skrivit något... hahah..
så nu skiter vi i den!! :P

Jag ger aldrig upp innan jag knappt har börjat.. inte alls 

Av Johannisson - 21 april 2012 14:41

  

Angelica "agge" Sjögren


En utav dem viktigaste personerna i mitt liv, utan tvekan, min skalbagge!

Med denna underbara brud har man gjort så otroligt många helt underbara o sjuka saker. 


-Minnen man alltid kommer att bära med dig, ALLTID! -


Vist vi är rätt dåliga på att hålla kontakt nu när jag bor här nere, men försöker så gott jag kan.. 
Denna person har under hela våran vänskap ställt upp för mig,stöttat mig samt hjälpt mig när saker varit jobbigt..

( hoppas även jag lyckats hjälpa henne oxå med något :P )


ja det finns inga rd som egentligen kan beskriva denna person på ett korrekt och rättvist sätt... 
hon betyder helt enkelt för mycket... o är sådär jävla mkt bättre än vad som går o beskriva...

min bstastebästaste vän, thats it! 





Av Johannisson - 20 april 2012 21:22





Var ju tvungen att pröva de nya täcket till bobby idag... satt superbra... gled inte runt o han verkade inte alls bli störd utav de(som han blev utav de förra)

Lite dåliga bilder o bjuda på oxå,såklart..
     

Av Johannisson - 20 april 2012 19:00

Något jag längtar efter... Det finns ju en del saker.. 

men någt jag längtar efter är att kunna ta upp mitt häst intresse igen, som jag tyvärr fick lägga ned då jag flyttade från sthlm till småland.. men det är något jag längtar efter att kunna börja med- som jag ska börja med... men först kan de vara bra o ha en bättre inkomst samt ha körkoto bil...

Lite kort om något som jag längtar efter...  

Av Johannisson - 20 april 2012 16:34
Eftersom att mer eller mindre alla gör sådanna listor så ska ajg la inte vara sämre jag... :P

Dag 1: Något jag längtar efter.
Dag 2: En av de viktigaste personerna i mitt liv.
Dag 3: Några jag aldrig kommer glömma.
Dag 4: Beskriv en underbar person.
Dag 5: Beskrivning av min drömpartner.
Dag 6: Din facebook profilbild.
Dag 7: 5 fakta om mig själv.
Dag 8: Bild på en tid jag saknar.
Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.
Dag 10: Några bilder från din förra sommar.
Dag 11: Den som betyder allt för mig.
Dag 12: Det här saknar jag.
Dag 13: Favorit citat.
Dag 14: En bild som för mig betyder kärlek.
Dag 15: En bild som alltid får mig le.
Dag 16: Bild på dig och dina syskon.
Dag 17: Mina drömmar.
Dag 18: Något som har förändrat ditt liv.
Dag 19: Dina föräldrar.
Dag 20: Mina bästavänner.
Dag 21: Något du skulle vilja göra innan 2012 är slut.
Dag 22: Mig själv enligt andra.
Dag 23: En person jag tappat.
Dag 24: Mina rädslor
Dag 25: Saker som gör mig arg.
Dag 26: Min kärlek.
Av Johannisson - 19 april 2012 11:47

Inte kommit iväg till skolan än... 
Men ska snart dra dit.. bussen om 30 min...

Knappt kunnat sova i natt... långfingret på vänsterhanden... de har svullnat på ena sidan (vid kanten av naglen) samt under naglen oxå... o är super öm- kan inte böja fingret som vanligt... 
Igpr kvll fick jag iden at ta en spdan där "spritad tvättlapp" och sätta över svullnaden o satte sedan på ett plåster för att hålla de på plats... gjorde något så fruktansvärt ont... hela findrer bara pulserade... men lyckades somna ... sov en och en halv timme... vaknade... höll på att börja gråta pga smärtan... tog bort plåstret o lt de vara... gjorde lika ont..  försökte sova men de gick inte... efter några timmar lyckades jag nog tillslut somna.. så jag bestämde mig för att sova lite längre.. o sedan dra till skolan ( o ta med uppgifter hem) har ju endå eget arbete hela dagen idag...  det ända som jag måste göra är att se alice i underlandet... funderar på att kolla på den när jag kommer hem... o sedan försöka läsa klart mina två böcker som jag ska läsa oxå...
  får la se hur jag gör...

Presentation


Malin, 19 år. Kommer från Sthlm men studerar nu nere i småland, bor tsm med min pojkvän Joakim och hunden Bobby.

här i bloggen kommer jag skriva om min vardag, tankar och funderingar...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards