Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Johannisson - 22 oktober 2011 23:07

Hejsan hoppsan..Gjorde en ny upptäckt idag för nagon timme sedan, internet.. vi har tidigare fatt använda grannarnas trådlösa.. men nu fungerade det inte... dem kanske packat ned de( de ska flytta).. hum... jag som ska betala hyran i veckan.. lär ju inte gå från mobilen...Apropå flytt,hon i lägenheten Brevid mig ska flytta ich dem snett över ska flytta,fick höra att de tydligen troligen ska flytta hit två kristna familjer, som ska gå pa bibelskola... oh vad kul -.- Snart kommer alsklingen hem(:

Av Johannisson - 22 oktober 2011 15:10

älskar denna låt...

Av Johannisson - 22 oktober 2011 12:06

fick sovmorgon till halv tio idaaaaaag...  sköönt..

nu har dock älskliingen min åkt till jobbet, kommer hem sent ikväll hav 11- halv 12... 
idag får jag försöka städa klart allt, promenare meed plutten o laaga mat... o allt sådant...
Fins ju ttyp inget att göra när man bor som vi gör..

så världens gick tydligen under igår, inget jag la märke till.. människorn som sitter o "räknar ut" de där borde skaffa sig ett bätttre liv en att sitta o försöka skränna upp människor om att världens ksa gå under.. börjar bli lite "tjatigt".. helt seriösst. 


Presentation


Malin, 19 år. Kommer från Sthlm men studerar nu nere i småland, bor tsm med min pojkvän Joakim och hunden Bobby.

här i bloggen kommer jag skriva om min vardag, tankar och funderingar...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards