Alla inlägg under juni 2012

Av Johannisson - 3 juni 2012 15:59

Kom nyss hem efter en sväng med mn två pojkar-tvåbentngen och fyrbentngen:P
-Vi gick bort till åkern o släppte B för att vi kände att han skulle få kuta av sig lite... JAG SÄGER BARA FYYYYYYYYYYYYYY F*N VAD FÖRVÅNAD JAG ÄR!! bobby har aldrig brytt sig om att komma på inkallning när man släpper honom helt lös... eller han kommer tillslut.. han sticker dock inte utan håller sg runt omkring..
För någon vecka sedan lät vi han springa mellan mig o jocke.. med kopplet på backen så att säga... o då gik de kanon..

och idag då.. när v knäppte loss honom stannade han kvar tlls hn fck tllåtelse att sprnga iväg..sedan första fem mnutrerna struntade han i oss- o sprang runt för sig själv  hundra nittio- sedan kom han fram till oss o la sig ned där vi satt... jag kunde gå med honom brevid mig... (givetvis med en massa godis i fickorna, hehe) ne man jag e rktigt förvånad över hur bra han har blivit... dock e det låååååååååååååååååååååångt kvar...


får bjuda på en gammal "favrit bild på honom oxå...

   





och även an gammal bild... på två av familjen gammla hästar... saknar dem båda något förbannat mycket..


   

Presentation


Malin, 19 år. Kommer från Sthlm men studerar nu nere i småland, bor tsm med min pojkvän Joakim och hunden Bobby.

här i bloggen kommer jag skriva om min vardag, tankar och funderingar...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards