Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Johannisson - 21 januari 2012 14:04

Hittade filmklippet på Jessica(min Syster) och Sitat som lades upp vid annopnseringen på honom...
URsch mysigahästjävlel vadjag saknar honom!!! 

Såjävla mysig pålleplutt <3

Av Johannisson - 21 januari 2012 13:37

ursch vad jag är utråkad just nu..
Sitter hemma i min ensamhet, ja bobby är iofs hemma med mig oxå. Men Älsklingen är på jobbet i vanlig ordning o kommer la hem runt 22-23 någongång. Vet inte riktigt vad ja ska göra fram tills dess...
MEn de löser sig nog, kanske blir att sätda upp här hemma i svinstiiian :P


Igår då var de skola i vanligordning, kort dag sjukt skönt...
Efter skolan drog jag in med Sofia till "stan" o småhandlade lite- blev inte så mkt för min del, dåja snålar nu-pengarna måste ju räcka till alla räkningar :P
Men men hade supertrevlig trotts allt, blev en Bh, läppsyl, masscara och hundmat.. Sedan köpte min underbara älskling Ett ansiktskölj till mig, samt en nattkräm från Lenumé eller vad märket heter.

Har prövat prudukterna nu o dem känns skitsköna- jag får ju annars så lätt massa utslag i ansiktet utav aniktskrämer, aniktsvatten o dyl- även från fondation o visst puder.. MEn detta känns lovande...

ja en lite update såhär på "omrongen" haha.ne ja har varit vaken i några timmar men e fett seg...:P



Presentation


Malin, 19 år. Kommer från Sthlm men studerar nu nere i småland, bor tsm med min pojkvän Joakim och hunden Bobby.

här i bloggen kommer jag skriva om min vardag, tankar och funderingar...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards