Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Johannisson - 25 januari 2012 15:14

Har inte pallat uppdatera på några dagar. inte mått så bra, o inte haft lust...

men nu tänkte o kände ja att några rader kan man iallafall skriva...


Imorse vid halv 7 tog min Älskling med sig bobby och tog bussen in till stan, kastrerings dax!
Dom fick sitta utanför kliniken i ca en timme och vänta på att dom skulle öppna...
Sedan hade allt gått bra.
 nu sitter vi alla tre hemma, jocke ska snart till jobbet, o då får ja la ta o sätta mig o plugga lite.
Bobby är HEEEEEEEEEEEELT borta, man får hjälpa honom att lägga sig ned.. stackarn... gå kan han knappt heller- inte bara pga att han fortfarande är "drogad" utan så oerhörtklumpig med tratten, han skulle gå ut från köket, men tratten fastnar i golvlisten- o där stod han tills vi kom och hjälpte honom...
stackars lilla vovven... men blir la bättre snart..


 blir troligen en Hundkurs för mig och bobby, i mars. En nybörjar kurs, 6 tillfällen... hoppas att de blir så iallafall. (:
skulle vi båda behöva, dock kliggerklubben i skeda( ca en halv mil ) vet att de går en buss dit så man  e där ca 40-50 min innan kursen börjar... men sedan vet ja inte om ja kan trolla fram skjuss därifrån-men de borde nog gå attlösa.. Känner inte ritkigt att man vill gå en halvmil på en vägdärfolk kör som idioter(utan gångväg) på kvällen...
men vifår la se- håller tummarna!!!


en lite snabb update :D 

Presentation


Malin, 19 år. Kommer från Sthlm men studerar nu nere i småland, bor tsm med min pojkvän Joakim och hunden Bobby.

här i bloggen kommer jag skriva om min vardag, tankar och funderingar...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards