Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Johannisson - 26 februari 2012 14:34

super dålig uppdatering... men inte haft ork ellerlust till att skriva något... har inte funnits något att skriva om..förutom JAG E SKOLTRÖTT typ..

I torsdags var jag och älsklingen inne i "stan" med bobby och införskaffade lite mer mat... och själklart måste jag då passa på att köpa lite hundgodis, schampoo och balsam... samt att jag köpte en D.A.P

 
Igår var jag ute i skogen med Bobby o bara tränade bara lite simpa saker... Sitt-ligg-stå-ligg-stå-sitt... för att han bruakr bli "döv" när man är ute... så ajg tog de långa kopplet(för att jag inte ville ha honom lös) o han va superduktig... sedan busade vi en hel del... (:
På kvällen fick vi besök utav Emma, Mattis och Dumle (pudlen som bobby inte gått ihop med innan, första gången dem träffades gick sådär, dumle körde lite med bobby... o var kanske inte super trevlig, andra gången dem träffades, Flog bobby på Dumle... dumle hade inte ens hunnit kolla på Bobby... men jag och Emma har bestämt oss att dem ska bli lite kära i varandra haha) Så igår iallafall gick de kanonbra... Dumle blev lite sup på Bobby för att Bobby hela tiden ska vara på...  men de gick kanonbra ändå :D

Idag hade vi lite sovmorgon... eller rätt mkt... va uppe vid halv tolv eller något... käkade frulle o sådant... sedan tyckte vi att vi måste ju ut i det underbara vädret... så vi tog med oss Bobby ute i skogen på ett ställe där vi inte varit tidigare, o sedan fick han springa lös...
Blev lite kurragömma- eftersom han blir heldöv o total skiter i oss oftast:P då tipsade mamma om att Kurragömma, springa o gömma sig - Då det är han som ska ha koll på oss!
Så de blev träning med lek... o tro det eller ej- men det gick faktiskt ovanligt bra... KUL :D

 

Tyckte detta Shampoo var heelt ok ( ungefär som alla andra shampoon av detta märke)
 

Denna blev dock en stor favorit... Luktade sjukt gott, han blev verkligen mjukare i pälsen och inte så trasslig...(många är medelmåttliga tycker jag... blir itne så stor skillnad...)
Även att han torkade mkt fortare utav denna ... REKOMENDERAS!!

Dap:en vi köpte...hoppas den funkar... Kostade ju fasikten ca 500:- O räcker en månad sedan kostar refillen 2-3hundra      

insatt i elutaget ser den ut såhär... så nu håller vi tummarna o hoppas på att denna kommer hjälpa lite iallfall (:

 

Presentation


Malin, 19 år. Kommer från Sthlm men studerar nu nere i småland, bor tsm med min pojkvän Joakim och hunden Bobby.

här i bloggen kommer jag skriva om min vardag, tankar och funderingar...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards