Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Johannisson - 12 maj 2012 21:12

SEEEG dag... inte gjort något als nästan... gick spåret med B, sedan har ja bakat bullar d jocke gav mig order om de.. men thats it... 
super tråkig dag, men men.. imrogn ska de inte regna iallafall- får se vad jag hittar på då..... 

 


En sak jag har tänkt på.. folk i småland beter sig ju fan värre än folk i sthlm.. 
Eller inte värre.. men aja.. just nu känns de som de, haha...
Rycker ihop med vänner förnågon inte behagar sig o lämna tbk saker till "ägarna" utav sakerna..
snackar skit som saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatan om personen /personerna...  samtidigt som man påpekar att man hatar folk som snakcar skit om dennes vänner...
låter tiden gå... sedan är de som om inger hänt.. 

O att sedan inte kunna föra sin egna talan utan ständigt blanda in fler o fler runt om som ska föra dennes talen..

Ne tycker sådanna fasoner e  så barnsliga... 
-o nej jag ahr inte påpekat att jag är felfri.. men just detta exempel med dem personerna inblandade... de är KONSTANT..
ne nu ska ja lägga min energi på annat... kanske diska o städa...- kanske- 

Presentation


Malin, 19 år. Kommer från Sthlm men studerar nu nere i småland, bor tsm med min pojkvän Joakim och hunden Bobby.

här i bloggen kommer jag skriva om min vardag, tankar och funderingar...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards