Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Johannisson - 18 maj 2012 19:57

Haft en heeeeeelt underbar dag idag.. 
Dagen började med att jocke försökte väcka mig när han åkte till jobbet men jag somnade om o vaknade 30 min senare... när ja vaknade s fixade jag mig o lappade lite... runt halv ett.. tror jag.. Kom en tjej från alseda-Natta, med familj och plockade upp mig... vi har tidigare haft lite mejlkontakt ang att hon sökte medryttare till en av sina hstar- men vi kom då framtll att jag i dagsläget är förstor, men att ag var mer en välkommen ut till dem o få pyssla lite emd häten.. så idag åkte vi dit... dock blev de inte så mycket hästgull, men liiite... oh vad jag har saknat det kan ja säga... o hon hade två suuuuper mysiga hästar..
Dock blev de en heeeeeel del hundprat...
Bobby fick busa lite med hennes hundar (  stack emelanåt efterhästarna o försökte valla lite- samt att han självklart va tvungen o "parfymera" sig emd hästbajs..)
Fick super många bra tipps på hur jag kan göra med bobby och lite tankesätt.. - tänka sig en privatperson ger mig mer tips o förklaring på ca 2 timmar... medans hundkursen ajg gr.. inte ger mig något... o de har varit 5 ggr o varjetillfälle ca 2 timmar...
Men iallafall- är supeglad över att ha fått träffa havremopeder :D

Nr jag kte därifrn drog jag in till stan o träffade mia som passar en hund... sedan hade vi lite "tråkighetsträning" att kunna ligga brevid varandra utan att bry sig om den andra o dyl...

 jaja liten dagsraport iallfall :D 

Presentation


Malin, 19 år. Kommer från Sthlm men studerar nu nere i småland, bor tsm med min pojkvän Joakim och hunden Bobby.

här i bloggen kommer jag skriva om min vardag, tankar och funderingar...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards