Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Johannisson - 13 augusti 2012 13:00

Nu är sommaren snart slut, känns sjukt segt..
Vad har jag gort under sommaren då?
först var jag ju en vecka i sthlm träffade en polare, o va annars mest hemma hos familje...sedan var jag hemma i vetlanda ett tag.. så fick jag o älsklingen den briljanta iden att jag skulle åka till sthlm igen i två veckor medans han åkte till kalmar två veckor så blev det, även denna gång va ja typ bara hemma, men träffade en polare som ja inte trffat på ja jag vet inte 4 år ?  o sedan var jag istallet lite....
Kom hem till vetlanda igen, efter en halv vecka hemma så kom pojkvännens lillebror lysandro hit o va här i en vecka, när han åkte så kom en polare till jocke hit bara över en helg... som åkte hem idag..


Så jag har inte gjort så mkt..

Jo jag hann få et frispel igår, när jag såg att allmnlydnadskursen jag ville gå med Bobb för Orwar Kroona är på Njudungs bk, var FULLTECKNAD! så irriterad att jag inte har anmlt mig tidigare.. men ska försöka kontakta Orwar och se om man kanske kan få komma in om någon hoppar av eller inte kommer kunna delta..
Vet dock inte om jag ska ringa eller skicka ett sms,. är ju lite smårädd för att ringa samtal.. men med tanke på att han är äldre ( runt 70 har ajg för mig) så brukar man ju inte vara super hipe på mobiler o mess, så de kanske skulle dröja.. eh få se hur ja gör.. nackdelem med att ringa e att jag blir nervös o börjar SVAMLA (som om ja inte gör de tillräckligt mycket annars)
var ju ven sugen på att gå en "prövapå kurs i rallylydnad" men den va oxå full..
MEN.. ... En kurs som börjar i morgon kväll, va inte full de var i kantarellsök med hund vilket jag tänkte kan vara lite kul att göra.. så får se hur de går...

Tänkte slnga upp några bilder... men de får bli senare.. 




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Malin, 19 år. Kommer från Sthlm men studerar nu nere i småland, bor tsm med min pojkvän Joakim och hunden Bobby.

här i bloggen kommer jag skriva om min vardag, tankar och funderingar...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards