Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Johannisson - 14 augusti 2012 13:18

Som en del såg på facebook igår, så ringde jag upp orwar strax efter förgående inlägg, o han skulle se vad han kan göra för att evt kanske fixa en reservplats, om inte annat skulle han kunna hjälpa mig "på sidan av".. så det känns kanon.. han ska iallafall höra av sig när han kollat upp lite..

O som sagt kantarellsök ikväll.. plockade lite svamp igår som just nu ligger i kylen, men vet inte om dem e så bra att använda då dem har blivit "för mänskligade med dofter"... Var nss ute i skogen med bobb o jocke o letade efter nya svampar men där vi var fanns de absolut inga... så får se om jag ger mig ut senare för att leta upp några.. 

Passar även på o lägga upp en superskön låt... 
o ja jag fattar inte alls mkt utav vad dem sjunger.. några enstaka få ord... men den är skön (:

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Malin, 19 år. Kommer från Sthlm men studerar nu nere i småland, bor tsm med min pojkvän Joakim och hunden Bobby.

här i bloggen kommer jag skriva om min vardag, tankar och funderingar...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards