Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Johannisson - 26 augusti 2012 13:44

Börjar bli aningen desperat, min mejl är hackad. och nu spärrad.. 
Har skaffat en tillfllig mejl, för att kunna verifiera kontot, men de går inte.. svårt att komma ihåg alla uppgifter o allt... det var ju min mamma som skaffade den åt mig för ca 12-13 år sedan.. har skcikat in jag vet itne hur många olika formulr för att verifiera kontot, men informationen räcker inte... 
Lyckades få så jag kunde byta lösenord/återstlla lösenordet... o när ajg sedan skulle logga in så stod det samma sak igen, att någonannan använder sig av mitt konto och det är därför spärrat... blablabla..
Har ju en massa saker som jag måååååååååste komma åt...

jaja nog om det... nu sitter jag o e super nervööööööööööööööööööööööös..
Fattar inte varför jag ska bli så nervös så fort jag ska göra något...
Idag börjar allmänlydnadskursen för orwar...
Någon i en vit bil (har för mig att orwar sa att han hette andreas eller något sådant) skulle komma och hämta upp mig utanför thai massagen ca 14.40
får se hur allt går.. D:

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Malin, 19 år. Kommer från Sthlm men studerar nu nere i småland, bor tsm med min pojkvän Joakim och hunden Bobby.

här i bloggen kommer jag skriva om min vardag, tankar och funderingar...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards